poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kilka słów...

Wiem, nie było mnie mega długo i przepraszam za to. I nie tylko za to.
Próbowałam napisać rozdział przez bardzo długi czas, ale przyznam, że nie spędzało mi to snu z powiek. Bloga założyłam rok temu, a od tego czasu wiele się zmieniło, przede wszystkim ja się zmieniłam i zgaduję, że (przynajmniej teraz) pisanie bloga nie jest czymś, czym mam ochotę się zajmować, już nie chodzi o brak czasu, który fakt faktem był powodem w czerwcu i na początku lipca, ale o brak chęci. Każdy z nas tak ma, że coś na początku nas mega jara i spędzałybyśmy całe dnie przy tym, a z czasem ta fascynacja spada i tak właśnie stało się ze mną...
Nie wiem, może jeszcze wrócę do pisania, jeśli coś zmieni się w moim życiu i będę miała pustkę do zapełnienia, ale raczej  nie prędko.
Dziękuję Wam za cały ten czas, kiedy ze mną byłyście i za wszystkie komentarze! :*

7 komentarzy:

  1. To opowiadanie czytałam z taką samą przyjemnością jak opowiadanie, które zaczęłaś dwa lata temu. Będę za nim tęskniła bo wkręciłam się ;3
    No cóż, mów się trudno i żyje dalej ... mam jednak nadzieję,że jeszcze do nas wrócisz ;*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede plakac ale bede czekac. Tak dlugo jak bedzie trzeba. Obiecaj ze narazie nie kasujesz i bedzie nadzieja na powrot:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tęsknić, ale mam nadzieję że jeszcze kiedyś wrócisz do pisania tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no! nie możesz! normalnie nic nie mogę z sb wydusić! będzie mi smutno bez bloga no ale...


    Możesz też rozważyć oddanie komuś bloga niech on dalej prowadzi, ale zrobisz jak zechcesz ja tylko tak napisałam :0




    OBYŚ ZMIENIŁA ZDANIE I ZNALAZŁA CHOĆ KAPECZKĘ CZSU NA NAPISANIE RAZ NA CZAS ROZDZIAŁU :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać tak samo jak na to 2 opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To kolejna najgorsza informacja w tym tygodniu... Będę na Ciebie czekać ile tylko się da, ale mam prośbę. Jeśli wrócisz, nawet za pięć lat, to proszę pamiętaj nas, a przez ten cały czas, w którym Cię nie będzie pamiętaj, że my cały czas na Ciebie czekamy.♡

    OdpowiedzUsuń